دسترسی سریع

امضا تفاهم نامه ایجاد دفتر استانداردسازی در مرکز آموزشی علمی، صنعتی خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد خراسان رضوی در راستای اجرای مصوبه نشست یکصد و هفتمین جلسه شورای عالی استاندارد مبنی بر ایجاد دفاتر استانداردسازی در تمام دستگاه های دولتی و غیر دولتی؛ اولین تفاهم نامه ایجاد دفتر استاندارد سازی استان با همکاری بخش خصوصی  امضا گردید.
کریم پور با اعلام این مطلب گفت : امروز یکی از برنامه های سازمان ملی استاندارد ایران گسترش و ترویج فرهنگ استاندارد و کیفیت است و لازمه آن استفاده از تمام توان دولتی و غیر دولتی می باشد چرا که  اهمیت محصولات استاندارد و اثر آن ها بر جامعه علاوه بر اثرات کوتاه مدت شامل نتایج بلند مدت نیز می شود.
وی در ادامه افزود: استفاده از پتانسیل بخش غیردولتی در زمینه بروزرسانی استاندارد ها و نیز تدوین استاندارد ها جدید به ویژه برای محصولات  دانش بنیان موجب خواهد شد افراد بیشتری در این امر همراه سازمان ملی استاندارد شوند و در نتیجه سرعت اصلاحات و تدوین های جدید بیشتر خواهد شد.
سرپرست اداره کل استاندارد خراسان رضوی ادامه داد: دفاتر استاندارد سازی موجب خواهند شد اهمیت استاندارد و گسترش آن در بین همه اعضای جامعه رونق بیشتری بگیرد و باید از کسانی که در این راه قدم برمیدارند تقدیر به عمل آید
این نشست با امضا تفاهم نامه بین اداره کل استاندارد خراسان رضوی و گروه علمی،صنعتی خراسان به اتمام رسید.