دسترسی سریع

بیش از 7500 بازرسی از مراکز عرضه استان خراسان رضوی در قالب طرح طاها انجام شد

سرپرست اداره کل استاندارد خراسان رضوی با اعلام این مطلب گفت: با  تخصیص اعتبار از سوی سازمان ملی استاندارد ایران برای نمونه برداری طرح اجرای هماهنگ استاندارد ( طاها ) , کالاهای مشمول استاندارد اجباری از بازار خریداری و در آزمایشگاههای همکار یا ازمایشگاههای اداره کل ازمون می شوند .
وی در ادامه افزود : هدف از اجرای طرح طاها حفظ سلامت و ایمنی جامعه, ملموس بودن حضور استاندارد در جامعه , اعتماد سازی و ارتقاء کیفیت محصولات است .
سجادی تصریح کرد : همکاران این اداره کل  با بازرسی از واحدهای صنفی کالاهای مشمول استاندارد اجباری فاقد نشان استاندارد یا فاقد کد ده رقمی و یا مشکوک به جعل نشان استاندارد راشناسایی , توقیف و جمع اوری می نمایند  و با تولیدکنندگان و توزیع کنندگان محصولات فاقد کیفیت بر اساس قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد برخورد حقوقی انجام می گردد .
سرپرست اداره کل استاندارد خراسان رضوی با اشاره به این مطلب که هموطنان می توانند برای اطمینان از استاندارد بودن کالاهای تولیدی , کد ده رقمی زیر علامت استاندارد را به شماره 10001517 پیامک کنند و تمام اطلاعات واحد تولیدی و فرآورده را در جواب پیامک دریافت نمایند از اصناف خواست نهایت همکاری را بابازرسان  این اداره کل داشته باشند .