social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

جمعه1403/1/3

11:26:1

182

نظارت و بازرسی‌های عیدانه به دقت در حال انجام است

بازدید سرزده سجادی عطار از میدان بار مرکزی سپاد

سید محمد سجادی عطار، مدیرکل استاندارد خراسان رضوی، با حضور در میدان بار مرکزی سپاد مشهد، از روند نظارت و بازرسی‌های انجام شده بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد خراسان رضوی، این بازدید که به منظور نظارت میدانی بر بازرسی‌ها و روند سنجش ترازوها و باسکول‌ها انجام شده در قالب طرح ویژه نوروزی اداره کل استاندارد خراسان رضوی صورت پذیرفت.
در حاشیه این برنامه سجادی عطار گفت: نظارت و بازرسی‌های عیدانه به دقت در حال انجام است و از آنجایی که بیشتر محصولات عرضه شده در این مرکز، به صورت امانی مورد مبادله قرار می‌گیرد، هم به منظور حفظ حقوق تولید کننده و کشاورز، و هم به منظور صیانت از حقوق خریدار، همکاران ما در اداره کل استاندارد خراسان رضوی با حدود 60 مورد بازرسی روزانه، تمامی ترازوها و باسکول‌های موجود در میدان بار را بررسی می‌کنند. در صورت مشاهده ایراد در سنجش وزن، ابزار معیوب پلمپ شده و تا رفع کامل ایرادات از گردونه استفاده خارج خواهد شد.
لازم به ذکر است که این بازرسی‌ها در قالب طرح عیدانه اداره کل استاندارد خراسان رضوی از تاریخ 15 اسفند آغاز شده و تا تاریخ 15 فروردین نیز ادامه خواهد یافت. مراجعه کنندگان گرامی می‌توانند با بررسی برچسب سنجش نصب شده روی ترازو از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل کنند.