social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

دوشنبه1403/1/13

21:09:5

80

گزارش طرح نظارت عیدانه اداره کل استاندارد خراسان رضوی

کشف گوشت فاسد در یکی از هتل‌های مشهد

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد خراسان رضوی، بازرسان اداره کل استاندارد خراسان رضوی در نظارت‌های طرح عیدانه این اداره کل بر مراکز اقامتی و هتل‌ها، یک محموله گوشت فاسد کشف کردند.
گوشت‌های فاسد پس از ثبت و صورتجلسه، در حضور بازرسان استاندارد، میراث فرهنگی، اداره کل صمت، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی، در محل امحا شدند.
سجادی عطار مدیرکل استاندارد خراسان رضوی در این خصوص گفت: یکی از حوزه‌های اصلی نظارت استاندارد در طرح عیدانه و در طول سال، هتل، هتل آپارتمان و برخی مراکز اقامتی هستند. به خطر انداختن سلامت زائرین و کیفیت نامطلوب خدمات ارائه شده به این عزیزان خط قرمزی است که استاندارد به هیچ وجه در رابطه با آن مماشات نخواهد کرد.
در ادامه وی افزود: «همکاران در تمامی پایگاه‌های کمیته سفر در نقاط مختلف شهر و اطراف حرم مطهر رضوی مستقر هستند و آماده دریافت گزارش‌ها و شکایات زائرین و مجاورین آستان مقدس رضوی در موضوع استاندارد کالاها و خدمات هستند. علاوه بر این همکاران ما با سرشماره 1517 آماده دریافت هرگونه گزارش، انتقاد و پیشنهاد هستند. در انتها نیز از مردم خواهشمندیم حتما از فروشنده بخواهند محصولات با نشان استاندارد را به آن‌ها ارائه کند و تخلفات را به ما گزارش کنند و در برابر آن سکوت نکنند».