social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

شنبه1403/2/8

11:27:1

252

آیین افتتاح نمایندگی استاندارد شهرستان سبزوار برگزار شد.

آئین افتتاح و معرفی رئیس نمایندگی استاندارد شهرستان سبزوار با حضور حسین ابراهیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار، سید محمد سجادی عطار مدیر کل استاندارد استان، علی‌اکبر ولایتی معاون امور شهرستانهای استاندارد استان و جمعی از مسئولان شهرستان و واحدهای تولیدی و صنعتی در فرمانداری شهرستان سبزوار برگزار شد.
در این مراسم جواد رستم زاده به عنوان رئیس نمایندگی استاندارد شهرستان سبزوار معرفی و در محل دفتر نمایندگی استاندارد شهرستان در مرکز رشد دانشگاه حکیم مستقر خواهد شد.
مدیرکل استاندارد خراسان رضوی در این مراسم موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی از سوی اتحادیه تایید صلاحیت آسیا - اقیانوسیه (APAC) که منجر به اعتماد جهانی به کیفیت، ایمنی و سلامت کالای ایرانی گردید را به مردم شریف ایران به ویژه تولید کنندگان و فعالان حوزه تجارت خارجی تبریک گفتند و در ادامه به حوزه‌های کاری تحت نظارت سازمان ملی استاندارد اشاره نمودند.
ولایتی معاون مدیر کل در امور شهرستانها، گفت: با حمایت‌ها و توجه ویژه مدیرکل محترم به امور شهرستان‌ها و همکاری مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری، توفیق یافتیم نمایندگی استاندارد در شهرستان سبزوار را راه‌اندازی نماییم و مصمم هستیم با وجود کمبود شدید نیروی انسانی، هرچه سریع‌تر در دیگر شهرستان‌های فاقد نمایندگی استاندارد نیز این مهم را به نتیجه برسانیم.
همچنین در ادامه برنامه سفر یک روزه مدیرکل استاندارد و هئیت همراه به شهرستان سبزوار، تعدادی از واحدهای تولیدی این شهرستان مورد بازدید قرار گرفت و از نزدیک موانع و مشکلات واحدها بررسی و دستورات لازم جهت تسهیل امور صادر گردید.

 

تصاویر