social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

دوشنبه1402/12/28

15:18:3

124

پیام نوروزی مدیرکل استاندارد خراسان رضوی و ریاست عالی سازمان ملی استاندارد ایران

سیدمحمد سجادی عطار، پیامی به مناسبت سال نو منتشر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:
 
بسمه تعالی


ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی         از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

     سرشت آدمی به امید گره خورده است و با همین امید است که سرمای استخوان سوز زمستان را تاب می‌آوریم و چشم در راه بناب نبات می‌نشینیم. با امید است که از پس هرچه سختی است، با لبخند به استقبال آسانی‌ها می‌رویم و به امید روزهای بهتر است که به سال کهنه پشت می‌کنیم و آغوش برای سال نو باز می‌کنیم.
    همچون گردش زمین و دور آسمان که نوید روزهای بهتر در سال جدید را نجوا می‌کند، ما نیز در اداره کل استاندارد خراسان رضوی، همواره به دنبال بهتر شدن بوده‌ایم و سال نو تلنگری است که عهد خود به کیفیت و تلاش برای تعالی را نو کنیم. همچون دور پیوسته ایام، عهد ما نیز به کیفیت ناگسستنی است.
     در سالی که گذشت اداره کل استاندارد خراسان رضوی در راستای سیاست‌های انقلابی دولت سیزدم، با برگزاری ده‌ها نشست تخصصی، صدها ساعت آموزش، و نظارت بی‌وقفه بر چندین هزار قلم کالا و خدمت نشان داد که بر این عهد استوار است. امید که در سال جدید نیز، با نگاه به تجربیات ارزنده گذشته و برنامه‌ریزی دقیق برای آینده‌ای روشن، بر مدار خدمت به مردم و تضمین کیفیت گام برداریم. بدون شک سه رکن نظارت، تعهد و مطالبه گری، همان تحولی است که نظام کیفی کشور را به حال احسن خواهد رساند. امید به دستاورد بدل نخواهد شد مگر با کار شبانه‌روزی متولیان نظام استاندارد، از کارشناسان و مسئولین گرفته تا مدیران کنترل کیفیت، و مطالبه‌گری مردم برای نهادینه کردن کیفیتی که شایسته آن‌ها است. تقارن شروع سال جدید با ماه مبارک رمضان، عطر و بوی معنوی ویژه‌ای را برا میهن عزیز اسلامیمان حاکم می‌نماید. ضمن تبریک حلول سال نو و عید فرخنده نوروز به شما و همه زحمتکشان عرصه کیفیت و استاندارد، با توکل به حکمت پروردگار، عنایت امام عصر (عج) و تحت رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدّ ضلّ العالی)، انشاءالله سال 1403، سالی خواهد بود که امیدها به ثمرات شیرین برای مردم و دستاوردهای زرین برای خادمین مردم بدل خواهد شد.

سیدمحمد سجادی عطار
مدیرکل استاندارد خراسان رضوی