دسترسی سریع

تبریک روز جهانی استاندارد توسط سرپرست اداره کل استاندارد خراسان رضوی با رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد خراسان رضوی :  به مناسبت روز جهانی استاندارد  و گرامیداشت این روز , کریم پور سرپرست اداره کل استاندارد با حضور در محل کار پرسنل اداره کل ضمن تبریک هفته استاندارد, با اهداء لوح تقدیر , هدایا و نیز شاخ گل  از تلاش های همکاران عزیز در راستای تحقق اهداف سازمانی قدر دانی کردند .
کریم پور در دیدار با همکاران گفت : قطعا منابع انسانی از باارزش ترین  دارایی های هر سازمانی است و حفظ و پاسداشت این بزرگواران از وظایف مدیران ارشد می باشد . وی در ادامه با اشاره به شعار روز جهانی استاندارد  مشترکات فرهنگی به عنوان زمینه ساز تقویت مناسبات اجتماعی و توسعه روابط اقتصادی و فرهنگی همواره در سراسر گیتی مورد توجه و دقت بوده است و استانداردها به عنوان زبان فنی و تخصصی یکی از راه های ارتباطی مشترک جوامع و فرهنگ ها بوده است و استاندارد به عنوان یک فرهنگ قابلیت توسعه و تقویت ارتباط بین سایر ملل و فرهنگ ها را در جهت ایجاد تفکری مشترک فراهم نموده است.
در پدیده جهانی شدن،نقش  استانداردها در توسعه کشورها و افزایش بهره وری از طریق مدیریت دانش و در نهایت ارتقاء سطح کیفی زندگی جوامع امروزی و توسعه پایدار کشورها در بهبود روابط بین المللی در حوزه های مختلف فرهنگی ، اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی چشم اندازی مشترک برای جهانی آباد و بهتر رقم  میزند .