دسترسی سریع

توسط کارشناسان استاندارد خراسان رضوی در مشهد؛

توقیف رب گوجه فرنگی فله شرکت مهدی شرق خراسان (رب شایان)

به گزارش روابط عمومی استاندارد خراسان رضوی و پیرو انتشار کلیپ تصویری در فضای مجازی درخصوص وجود کپک بر روی بشکه های رب گوجه فرنگی فله شرکت مهدی شرق خراسان (رب شایان) به محض وصول گزارش مربوط، تیم کارشناسی بازرسان اداره کل استاندارد استان به محل واحد  تولیدی اعزام و موارد اعلام شده را  مورد بررسی تخصصی و کارشناسی قرار دادند.
  شایان ذکر است: بر اساس بازرسی های انجام شده، شرایط بسته بندی و نگهداری فراورده مذکور مطابق استاندارد ملی ایران به شماره 5766 با عنوان ((رب گوجه فرنگی فله آیین کار نگهداری در سردخانه )) نمی باشد .
سرپرست اداره کل با اعلام این مطلب افزود : پس از نمونه برداری از محموله مذکور , 44 عدد بشکه رب فله موجود توسط کارشناسان این اداره کل پلمب و توقیف گردید ه و اخطار لازم در خصوص عدم خروج آنها بدون مجوز این  اداره کل به مدیران واحد تولیدی حاضر در محل داده شده است .
کریم پور در ادامه گفت :  لایه سفید رنگ  روی بشکه ها  نمک می باشد که در فرایند تولید و بسته بندی رب فله به عنوان لایه محافظت کننده بر سطح بشکه ها پاشیده می شود , لذا کپک ظاهری طبق اعلام نظر تیم کارشناسی  , در فراورده های فوق الذکر مشاهده نگردیده است .
وی در ادامه عنوان کرد : بدیهی است اظهار نظر در خصوص کیفیت فراورده و مطابقت آن با استانداردهای ملی ذیربط , پس از صدور نتایج آزمون امکان پذیر خواهد بود و بر اساس قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد اقدامات قانونی به عمل خواهد آمد .
 ایشان در پایان  گفتند : از شهروندان محترم تقاضا می شود به اخبار منتشره از طریق روابط عمومی اداره کل استاندارد مراجعه و از توجه به شایعات جدا خودداری نمایند . اطلاعات لازم در خصوص موارد مشابه از طریق روابط عمومی این اداره کل به اطلاع عموم مردم خواهد رسید .
 

 

فایل های مرتبط:

toghif.mp4toghif.mp4