دسترسی سریع

اخبار استان بيشتر

تجلیل از واحدهای نمونه کیفیت خراسان رضوی با رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد خراسان رضوی: در پی اعلام اسامی واحدهای نمونه کشوری و استانی از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، سرپرست اداره کل استاندارد به همراه معاونین از واحد نمونه شهر بابانا و زعفران صباغ زاده و همچنین مجموعه مدیریت و کنترل کیفیت آن واحد بازدید کردند و با اهداء لوح تقدیر و تندیس روز جهانی استاندارد، از زحمات و خدمات آنان تجلیل به عمل آمد.


کریم پور در نشستی که با مدیران و کارکنان شهر بابانا و  زعفران صباغ زاده داشت، افزود: تنها راه رقابت در بازارهای ملی و بین المللی رعایت استانداردهای کیفیت و تلاش در جهت ارتقاء کیفی محصولات و افزایش دانش و مهارتهای حوزه کنترل کیفیت می باشد.
وی با تاکید بر این مطلب که کنترل کیفیت قلب واحد تولیدی است و لذا توجه به توصیه های این حوزه می تواند گره گشای مشکلات واحد باشد، گفت: این اداره کل نیز تلاشی مضاعف در جهت ارتقاء سطح اجتماعی و جایگاه علمی مدیران کنترل کیفیت خواهد داشت و در این خصوص از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد.

شایان ذکر است: سه واحد تولیدی در خراسان رضوی موفق به کسب عنوان کشوری و 7 واحد کسب عنوان نمونه استانی گردیدند. همچنین مدیر کنترل کیفیت واحد تولیدی پارت سازان و شرکت آموزشی پارس شید موفق به کسب عنوان نمونه کشوری شدند.