دسترسی سریع

اخبار استان بيشتر

بیش از 7500 بازرسی از مراکز عرضه استان خراسان رضوی در قالب طرح طاها انجام شد

سرپرست اداره کل استاندارد خراسان رضوی با اعلام این مطلب گفت: با  تخصیص اعتبار از سوی سازمان ملی استاندارد ایران برای نمونه برداری طرح اجرای هماهنگ استاندارد ( طاها ) , کالاهای مشمول استاندارد اجباری از بازار خریداری و در آزمایشگاههای همکار یا ازمایشگاههای اداره کل ازمون می شوند .
وی در ادامه افزود : هدف از اجرای طرح طاها حفظ سلامت و ایمنی جامعه, ملموس بودن حضور استاندارد در جامعه , اعتماد سازی و ارتقاء کیفیت محصولات است .
سجادی تصریح کرد : همکاران این اداره کل  با بازرسی از واحدهای صنفی کالاهای مشمول استاندارد اجباری فاقد نشان استاندارد یا فاقد کد ده رقمی و یا مشکوک به جعل نشان استاندارد راشناسایی , توقیف و جمع اوری می نمایند  و با تولیدکنندگان و توزیع کنندگان محصولات فاقد کیفیت بر اساس قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد برخورد حقوقی انجام می گردد .
سرپرست اداره کل استاندارد خراسان رضوی با اشاره به این مطلب که هموطنان می توانند برای اطمینان از استاندارد بودن کالاهای تولیدی , کد ده رقمی زیر علامت استاندارد را به شماره 10001517 پیامک کنند و تمام اطلاعات واحد تولیدی و فرآورده را در جواب پیامک دریافت نمایند از اصناف خواست نهایت همکاری را بابازرسان  این اداره کل داشته باشند .